Повернення та обмін

Шановний клієнт, ми дуже вдячні та раді що ви обираєте саме нас! Інтернет-магазин greenshop.in.ua гарантує якісну продукцію від офіційних виробників. Але ми розуміємо, що непорозуміння трапляються та готові йти вам на зустріч. Тому, просимо ознайомитись з інформацією чинного законодавства України, яке чітко регламентує перелік товарів належної або неналежної якості, що підлягають чи не підлягають поверненню та обміну в магазинах косметики.

Закон “Про захист прав споживачів

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. Слід звернути увагу, що у документі зазначено: "При отриманні замовлення Покупець зобов'язаний оглянути Товар у присутності кур'єра або представника служби доставки. У випадку, якщо Покупцеві не подобається зовнішній вигляд або Товар не відповідає параметрам замовлення, Покупець зобов'язаний не розкривати пакування Товару та повернути Товар кур'єру або відправити назад службою доставки Продавцю."

Правила повернення

  • Перевіряйте товар на пошті або при кур'єру
  • Якщо товар вам не сподобався по якійсь з зовнішніх причин, ви можете відмовитись від нього відразу
  • Не відкривайте пакування товару
  • Не тестуйте товар

Повернути косметичний засіб можна, якщо:

  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • вміст замовлення не відповідає опису (порушена комплектація та асортимент посилки)
  • не порушений товарний вигляд та не має слідів використання
  • не пошкоджене оригінальне упакування
  • товар протермінований
  • товар придбаний саме у нашому магазині та відповідає вищезазначеним пунктам

Як поверненути або обміняти косметичний засіб

Якщо сталось так, що ви вже отримали товар неналежної якості (відкрили пакування та помітили виробничий брак) - зв'яжіться з нами через Telegram

  • Вкажіть "Повернення"
  • Опишіть причину повернення
  • Прикріпіть фото де видно дефект(або іншу причину звернення)
  • Сфотографуйте або зніміть на відео пакування та повний вигляд товару
  • Після вашого звернення, наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.

Повернення коштів

Якщо ви вже оплатили замовлення та виявилось що товар неналежної якості, повернення коштів відбудеться на зазначені вами реквізити. Для повернення коштів потрібно зачекати від 3 до 7 робочих днів після отримання товару на склад.