про доставку
Відправляємо посилки щодня з понеділка по суботу з м. Києва. Відправка 1-3 робочих дні.
Доставка поштою займає 1-2 дні (залежно від вашого регіону).
Адреси філій «Нової пошти» та «Укрпошти» можна подивитися на сайтах компаній. Отримати посилку можна тільки по пред'явленню паспорта, тому, залишаючи замовлення, вказуйте, будь ласка, свої справжні ім'я, прізвище, контактний номер телефону.
Самовивіз недоступний, але можна отримати посилку день в день з відділення Нової пошти 226 у м. Києві.
Відправка посилки у день отримання замовлення. При наявності товару на складі магазину або протягом 3 робочих днів.
На Ваш номер телефону у Viber ( або смс ) надійде повідомлення з номером накладної по приїзду посилки в поштомат або відділення. Або Вам зателефонує кур'єр у випадку адресної доставки.
Всі наші посилки застраховані. Можете скласти претензію у відділення Нової Пошти або Укрпошти або ж зв'язатись з нами.
Всі замовлення по передоплаті повертаються через 7 днів. У такому випадку Вам потрібно оформити замовлення ще раз.
Якщо замовленні оплачено повністю - посилка буде чекати на Вас, але додатково потрібно оплатити зберігання!
У випадку якщо товар бракований. Обмін за наш рахунок на аналогічний. Але наголошуємо, що не весь товар підлягає обміну та поверненню, більше детально знайомтесь на сторінці повернення та обміну


про оплату
Оплата послуг служби доставки «Нова пошта» та «Укрпошта» становить в залежності від ваги посилки. Оплата замовлення здійснюється онлайн-оплатою на сайті за допомогою платіжної системи plata by mono (карти Visa/Mastercard, Apple Pay, Google Pay ) або у відділенні «Нової пошти» під час отримання товару за допомогою післяплати. Комісія за післяплату «Нової пошти» складає 20 грн+2% від суми оплати. Ми працюємо по передоплаті, вона становить - 150 грн страхового платежу.
Передоплата - це наш страховий платіж, на жаль не завжди клієнт забирає посилку, подекуди навіть не йде на пошту. Дякуємо за розуміння!
Чек надійде Вам після оплати замовлення на пошту або в смс на номер який був вказаний у замовленні.
Якщо замовлення не відправлено - так!
Якщо вже передано компанії доставки - нажаль ні, Ваш страховий платіж не повертається!
Додайте товар до кошику, введіть ПІБ, номер телефону. Оберіть спосіб доставки замовлення, та вкажіть дані для "доставки".
Для зручності можете скористатись сервісом mono checkout але відправка Новою Поштою тільки!

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
Перед відправкою замолення, ми його ретельно перевіряємо та надійно пакуємо. Будь ласка слідуйте цим пунктам при отриманні товару :
- Перевіряйте товар на пошті або при кур'єру
- Якщо товар вам не сподобався по якійсь з зовнішніх причин, ви можете відмовитись від нього відразу
- Не відкривайте пакування товару
- Не тестуйте товар
- Всі посилки застраховані. Якщо товар розбився Вам потрібно оформити на пошті претензію для повернення коштів за товар.